Pagina's

donderdag 15 mei 2014

Dr. Oetker Chocoladetaart Bakmix (met filmpje)

De laatste jaren hebben mijn ouders niet stilgezeten, maar hebben ze bijna het hele huis gerenoveerd. Deze keer was het tijd om de keuken onder handen te nemen. Nu is deze al bijna helemaal af en kon ik geen seconde langer wachten om weer lekker te gaan bakken. Ik ben een enorme zoetenbek. Geen wonder dat koken een van mijn vele passies is. Bovendien word je altijd beloond met je eigen creatie, maar jammer genoeg tellen die calorieën ook weer mee.
Ik ben ervan overtuigd dat een bakmix die je in de winkel koopt onmogelijk kan mislukken, zolang je het recept maar volgt. Bovendien hoef je maar weinig ingrediënten toe te voegen. Een deegmix zit namelijk bij de verpakking inbegrepen.
Om te bewijzen hoe gemakkelijk dit wel niet is, heb ik mezelf gefilmd tijdens het hele proces en kan ik je verklappen dat het resultaat heerlijk was. Dankjewel Dr. Oetker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten